H ρητορική του ΣΥΡΙΖΑ και τα πολιτικά επιχειρήματα πήγαν περίπατο και στην περίπτωση των Τελών Κυκλοφορίας που αφορούν όλους τους πολίτες!
Από τις κραυγές ενάντια στις αυξήσεις και την κριτική της μη αποδοτικότητας εσόδων στα κρατικά ταμεία, μιας και οι καταθέσεις πινακίδων αυξήθηκαν τραγικά τα τελευταία χρόνια, (κατάσταση που σηματοδοτεί έλλειμμα και όχι εισροή χρήματος) η κυβέρνηση φαίνεται να καταλήγει στο ίδιο μοντέλο «αναγκαστικής» εισπραξιμότητας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η τελική ανακοίνωση για το τι μας περιμένει θα γίνει τις επόμενες ημέρες με τα χρονικά περιθώρια να έχουν περιοριστεί ασφυκτικά. Το νέο «τιμολόγιο» που θα ισχύσει φέτος θα κινείται στο πλαίσιο των... καταργήσεων των εκπτώσεων, απαλλαγών κ.λπ. με ταυτόχρονη υποχρέωση αυτής της κατηγορίας ιδιοκτητών να επιβαρύνονται με ποσό της τάξης έως τα 50 ευρώ.
Αναλυτικότερα, το επιπλέον ποσό για τους ιδιοκτήτες υβριδικών ή ηλεκτροκίνητων Ι.Χ. βενζινοκίνητων ή πετρελαιοκίνητων (ηλικίας μέχρι 5 ετών και με κινητήρες άνω των 1.800 κ.εκ.) αναμένονται από 30 έως 200 ευρώ.
Οι επιβαρύνσεις φαίνεται να κλείνουν σε 30 - 50 ευρώ για υβριδικά και ηλεκτροκίνητα ΙΧ αυτοκίνητα, τα οποία σήμερα απαλλάσσονται από τα τέλη.
Σε αύξηση από 50 έως 200 ευρώ για βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα με κινητήρες 1.800 κυβικών εκατοστών και άνω, είτε καινούρια είτε μεταχειρισμένα «ηλικίας» μέχρι 5 ετών με επιβολή του μισού τέλους για τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ που εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους.
Μειώσεις τελών κυκλοφορίας για βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα ΙΧ αυτοκίνητα μικρού κυβισμού και χαμηλής αξίας, καινούρια ή μεταχειρισμένα, καθώς επίσης και για αυτοκίνητα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού που είναι πολύ παλαιά και πωλούνται πλέον σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές.
Κοντός ψαλμός... λοιπόν. Εντός του μήνα τα ειδοποιητήρια θα είναι έτοιμα και θα αναρτηθούν στο Taxisnet.
Blogger Comment
Facebook Comment