Λίγο μετά την εδραίωση του «Όχι» η Ντόρα Μπακογιάννη σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον Αντώνη Σαμαρά του ζήτησε να παραιτηθεί από την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.
Θέμα ηγεσίας «άναψε» και πάλι στη Νέα Δημοκρατία, έπειτα από την διαφαινόμενη μεγάλη επικράτηση του «Όχι» στο δημοψήφισμα.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε λίγο μετά τις 20.30 η Ντόρα Μπακογιάννη με τον Αντώνη Σαμαρά, του ζήτησε να παραιτηθεί από πρόεδρος του κόμματος και αν το πράξει θα κάνει και η ίδια το ίδιο.
«Παραιτήσου και παραιτούμαι κι εγώ», είπε χαρακτηριστικά στον πρώην Πρωθυπουργό, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Λεωφόρου Συγγρού.

Blogger Comment
Facebook Comment